HTCدر حال کار بر روی رابط کاربری Sense 4 / مشخصات دو تلفن 4 هسته ای پیش رو شرکت HTC 01/09/1390
نوشته شده توسط : مصطفی طهرانی

سامسونگ ،HTC ،ایسر ،ایسوس و لنووو همگی در حال کار بر روی دستگاه‌های چهار هسته‌ای هستند و در حالی که سال ۲۰۱۱ سال دستگاه‌های دو هسته‌ای بود به نظر می‌رسد سال ۲۰۱۲ را باید سال دستگاه های چهار هسته‌ای بدانیم.

به گزارش فارنت از فون آرنا، برخی از خبرهایی که ما در مورد ۴ هسته‌ای های HTC  شنیده‌ایم دارای جزئیات بسیار آبداری است که از عقل سلیم خارج است و به هر حال این غول تایوانی در حال کار بر روی چهارمین نسخه رابط کاربری منحصر به فرد خود یعنی  Sense 4.0  است و ما باید صبر کنیم تا دست پخت جدید این شرکت را بر روی بستنی حصیری ببینیم.

شنیده‌های ما حاکی است که رابط کاربری جدید دارای امکانات منحصر به فردی برای خواندن ،نوشتن و بخش خدمات چند رسانه‌ای است و در ضمن یک سرویس دراپ باکس با ظرفیت ۵ گیگابایت برای کاربران خود برای ذخیره سازی فایل‌ها به صورت رایگان است.

۴ هسته‌ای های جدید این غول تاویانی در دو نسخه عرضه خواهد شد:

دستگاه اول  HTC Edge  است که دارای صفحه نمایش ۴٫۷ اینچی ،دوربین ۸ مگاپیکسلی، پردازنده ۱٫۵ گیگاهرتزی تگرا ۳ و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی است.

دستگاه دوم    HTC Zeta  است که از پردازنده چهار هسته‌ای اسنپ دراگون s4 بهره برده و دارای صفحه نمایش ۴٫۵ اینچی با کیفیت hd   و۳۲ گیگابایت حافظه داخلی به همراه دوربین ۸ مگاپیکسلی است.

خوب مشخص است که باید منتظر به بازار آمدن این محصولات در اوایل سال ۲۰۱۲ باشیم.

اما به راستی وقتی تمامی برنامه های اندرویدی، هنوز هم که هنوزه، بر روی یک تلفن همراه تک هسته‌ای نیز اجرا می شود چه لزومی دارد تا کاربران  پول هسته بیشتر و در نتیجه مصرف باطری بیشتر را بدهند!؟




:: بازدید از این مطلب : 329
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 آذر 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست